Kurumsal kimlik tasarımı markanızın müşterilerinize, çalışanlarınıza, tedarikçilerinize görsel olarak yansıtılış şeklidir. Yani dışarıdan bakıldığında ilk görülen yüzünüz, markanızın görsel dışa aktarımıdır. Bu nedenle de marka çalışmalarından oldukça farklıdır.
Kurumsal kimlik tasarımı bir plan gerektirir ve planlama dahilinde sektörel farklılıklar içerir. Bu nedenle her marka için ya da firma için aynı kurumsal kimlik tasarımı yapılamaz. Her detay konuşulmalı, değerlendirilmeli ve farklı şekilde hayata geçirilmeye çalışılmalıdır.
Kurumsal Kimlik Tasarımının Kapsamı
Markaların ihtiyaçlarına göre kurumsal kimlik tasarımı yön kazanır. Markaların ihtiyaçlarına göre şekillense de genel olarak çalışmalarımız içinde marka ismine, logoya, font kullanımına, kurumsal yazı tipine, slogana, kartvizite, antetli kağıt ve devam kağıdına, zarflara, dosya ve kutu tasarımlarına ihtiyaç vardır.
Tasarımlarda klasörler, faturalar, makbuzlar, fişler, kartlar, sertifikalar, ilanlar, bayraklar, giydirmeler, tabela tasarımları, ambalaj tasarımları, promosyon tasarımları, e-mail tasarımları, mailing şablonu, web sitesi, sosyal medya kiti, kurumsal kimlik kitapçığı da kullanılır. Markanın faaliyet göstereceği alana, bölgeye, sektöre, hedef kitleye göre esneklikler yapılarak hedefe en uygun görsel tasarımlar eksiksiz yerine getirilir.
Profesyonel Kurumsal Kimlik Tasarımı
Kurumsal kimlik tasarımı hem müşteri odaklı hem marka odaklı bir çalışma bütünüdür. Bunun için profesyonel iş ortağına ihtiyacınız vardır. Firmamız alanında deneyim sahibi, eğitimli, en modern teknolojileri kullanan ve zevk sahibi ekipten oluşmakta, ihtiyacınız olan tasarımı kusursuz şekilde hazırlamaktadır.